نقل و انتقالات تابستانی ایران به پایان رسید و از این لحظه فقط بازیکنان آزاد امکان جابجایی در تیمهای لیگ برتری را خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر به دنبال جذب بازیکن جهت تکمیل اسکواد خود در فصل جدید هستند.
با استعفای شب گذشته مدیران استقلال، حالا همه در انتظار انتخاب سرپرست جدید آبی ها و شاید هم ادامه کار حجت کریمی در این باشگاه باشند.
بعد از 10 سال بایرن مونیخ در آستانه از دست دادن جام بوندسلیگا قرار گرفته است.
استقلال برای به پایان رساندن یک فصل خوب و کسب جام و نساجی نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفته اند.
او گفت: در آخرین گزارشی که هفته گذشته دریافت کردم، تعداد مدارسی که با مشکل مسمومیت دانش آموزان مواجه بودند به ۵ مدرسه در کل ایران رسیده بود.
امیر قلعه‌نویی احتمالا برای آخرین بار روی نیمکت گل‌گهر می نشیند و بدون شک نمایشی خیره کننده خواهد داشت تا هم به بهترین شکل از سیرجان خداحافظی کند و هم قدرتمند به پیشواز نیمکت ملی برود.
وینگر برزیلی و 23ساله منچستر یونایتد، برای رسیدن به جایگاه کنونی خود، از شرایطی طاقت‌فرسا عبور کرده است.
انتشار خبری مبنی بر آمادگی ساپینتو برای ترک ایران در شرایطی است که این مربی به هیچ وجه قصد جدایی از استقلال را ندارد.
وزیر امور خارجه کشورمان بر روابط خوب و ممتاز با همه همسایگان در چارچوب سیاست همسایگی دولت سیزدهم تأکید کرد.
گزارشگر معروف برزیلی در شب قهرمانی آرژانتین از دنیای گزارش خداحافظی کرد؛ او راوی دو قهرمانی آخر کشورش در جام جهانی است.
اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی قطر، صحنه تقابل زیبای لیونل مسی و لوکا مودریچ خواهد بود.
مدافع عنوان قهرمانی آخرین دیدار خودش در مرحله گروهی را برابر تونس برگزار خواهد کرد.
گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر از حال و هوای تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در قطر را مشاهده می‌کنید.
اولین بازی روز سوم جام را تیم‌های آرژانتین و عربستان از گروه C برگزار خواهند کرد.
خبرگزاری تسنیم در خبری وضعیت روز گذشته مهاباد را گزارش کرد و در اینباره نوشت: طبق آخرین گزارش‌ها اکثر عناصر و عواملی که طی روز‌های گذشته در اغتشاشات و آشوب‌ها دست داشته‌اند دستگیر شده‌اند و در این عملیات هیچ کسی کشته و مجروح نشده است.
جرارد پیکه در آخرین شب فوتبالی‌اش، پس از پایان نیمه اول دیدار بارسا و اوساسونا، از داور کارت قرمز گرفت و به این ترتیب رکوردی جدید را برای خود ثبت کرد.
کریم بنزما قطعا فردا شب رئال را در بازی حساس برابر کادیز همراهی نخواهد کرد.
تیم های استقلال و نساجی برای کسب آخرین جام به جا مانده از فصل گذشته فوتبال ایران، به مصاف هم رفته اند.
وی درباره آمار کشته شدگان اغتشاشات اخیر ادامه داد: تعداد کشته‌ها شامل چند گروه می‌شود، گروه اول کشته‌های گروهک‌های غرب و شمال غرب، گروه دوم مردم عادی که یا توسط اغتشاش گران کشته شدند یا برای تسویه حساب شخصی به قتل رسیدند و در این مکان‌ها رها شدند، گروه سوم پلیس و ماموران امنیتی و گروه چهارم افرادی که قصد ورود به مقر‌های حساس را داشتند که توسط ماموران در دفاع از مقر‌های حساس کشته شدند که آمار آن‌ها بعد از تجزیه و تحلیل اعلام می‌شود.
رئیس‌جمهور کشورمان در چهارمین و آخرین روز از سفرش به نیویورک در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی با همتایان خود از کشورهای صربستان، ارمنستان و زیمباوه دیدار کرد. وی هم‌چنین با دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد.
حالا دیگر همه با هم در جریان خبر عجیب لغو شبانه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال قرار گرفته‌اند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس گروه مذاکره کننده ایران گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها را برای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تشریح کردند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۷۸۰۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در ابتدای این جلسه از وضعیت کشور و تلاش های نیروهای مسلح و ارکان گوناگون نظام در برقراری امنیت در داخل و منطقه خلیج فارس گزارشی داد و آزادسازی نفتکش حامل نفت ایران در آب‌های یونان را مرهون ایستادگی ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار دانست. وی همچنین گزارشی از آخرین وضعیت مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و کارشکنی آمریکا را به اعضای مجمع ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ